وبلاگ عباس

ساخت وبلاگ

در این پست از سایت بازیخونه 19 بهمن بازی بسیار زیبای ندای وظیفه 5:جنگ جهانی ( Call of Duty 5 World at War ) را آماده کرده ایم. ا این بازی هم در سال 2008 توسط شرکت Activision منتشر شده است. لازم به ذکر است که نسخه های بالاتری از این بازی نیز منتشر شده اند.سری اول این بازی در یال 2003 منتشر شده بود. این نسخه در مورد جنگ جهانی دوم و شبیه سازی شده ی جنگ میان کشور های بزرگ از جمله آمریکا,آلمان و... است.گرافیک بالای این نسخه نسبت به نسخه های قبل باعث شده است که مورد توجه منتقدان قرار بگیرد و نمره کامل را در سایت های معتبر بزرگ بگیرد.طبیعی گرایی و تخریب ها از جمله مزیت های این بازی است که به وضوح دیده میشود.امکان بازی به صورت تیمی, به صورت فردی یا به صورت آنلاین, صدا گذاری های قوی, سکانس های پر هیجان و.. از جمله مزیت های خوب بازی است.

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.



 

 

دانلود بازی Call of Duty 5 : World At War با پارت های کم حجم

لینک دانلود در ادامه مطلب ....

 


ادامه مطلب
درباره : بازی های کامپیوتری ,بازی های محبوب کامپیوتری ,بازی جنگی کامپیوتری ,بازی های کم حجم کامپیوتری ,کمتر از 3 گیگابایت ,


امتیاز :
  •  
  •  

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 2480 تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 15:19

Call-of-Duty-Mode-Warfare-wii

دانلود بازی Call Of Duty 4 Mode Warfare برای وی

دانلود ندای وظیفه ۴:جنگ های مدرن برای Wii

| Region PAL |

Call Of Duty 4 Mode Warfare نسخه چهارم از سری کال اف دیوتی در سبک تیراندازی اول شخص اکشن است که در سال ۲۰۰۷ توسط Infinity Ward ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 / Wii عرضه شده است . به جرات میتوان گفت که سری کال اف دیوتی جزء بهترین بازی های تاریخ بازی ها رایانه ای در سبک خودش است. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و فروش و محبوبیت بسیار آن ها سازندگان آن تصمیم گرفتند تا نسخه این متفاوت در از قبل را مثل همیشه روانه بازار کنند. این دفعه سازنده تصمیم گرفت تا حال و هوای کال آف دیوتی ۴ را از جنگ جهانی دوم به حال و هوای جنگ های مدرن تغییر دهد که این امر باعث شده که بازی Call Of Duty 4 Mode Warfare جوایز زیادی را در سال ۲۰۰۷ و لقب هایی مانند “گرافیکی ترین عنوان سال ۲۰۰۷″، “زیباترین بازی اکشن اول شخص سال ۲۰۰۷″ و “برترین عناون سال عرضه شده برای کنسول ها“ را کسب کند و همچنین مدال طلای سایت نقد و بررسی بزرگ GameSpot را با نمره ۹ کسب کند که این امر باعث شد تا سری کال اف دیوتی جزء بهترین ها در تاریخ قرار گیرد.

داستان Call Of Duty 4 Mode Warfare درباره ی فردی وطن پرست روسی بنام Imran Zakhaev است که قصد دارد روزهای پر شکوه و آزادی و ملت گرایی شوروی سابق را بازگرداند و به کمک مافیا و سازمان های دیگر قصد حمله به آمریکا را دارد و او برای این که به این امر دست پیدا کند به پیش فردی بنام Al-Asad در خاورمیانه میرود و از او کمک میخواهد و به وسلیه ی این فرد به گروه های تروریستی کمک های مالی میکند ولی آمریکا… . از جذابیت های داستانی ندای وظیفه ۴ میتوان به فلش بک های که به ۱۵ سال قبل بر میگردد اشاره کرد که زیبایی آن را دوچندان میکند. Call Of Duty 4 Mode Warfare از نظر گرافیک , صداگذاری و فیلم نامه بسیار عالی کار شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 401 تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 15:11

call-of-duty-3

دانلود بازی Call Of Duty 3 برای کامپیوتر

دانلود ندای وظیفه ۳ برای PC

Call Of Duty 3 نسخه سوم از سری بازی های کال اف دیوتی در سبک تیراندازی اول شخص اکشن است که در سال ۲۰۰۶ توسط Activision برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بعد از موفیقیت های دو نسخه قبلی این سری که باعث شد در دل گیمرها جای بگیرد و بتواند در سایت های بزرگ نقد و بررسی نمره خوبی را کسب کند و همچنین فروش عالی آن سازندگان بازی تصمیم گرفتند تا این سری را بر روی کنسول ها نیز بیاورند و در اوایل Call Of Duty 3 فقط برای روی XBOX و Playstation منتشر شد و بعد از مدتی کمپانی اکتیویژن این بازی را برای سیستم های خانگی نیز عرضه کرد.

داستان این نسخه هم همانند نسخه های اول و دوم در رابطه با جنگ جهانی است ولی با این تفاسیر که در این نسخه تغییرات خوب و بسزایی به چشم میخورد که نشان میدهد کمپانی سازنده حواسش به نقد و نظرات نسخه های پیشین بوده و تلاش کرده است هر نسخه را بهتر از نسخه قبلی بسازد و در این امر بسیار موفق بوده است. همچین بازی Call Of Duty 3 توانسته نمره ی عالی ۸٫۸ را از سایت های بزرگی مثل IGN و GameSpot کسب کند که این نشان دهنده هم چیز است. ، پس اگر تا به حال تجربه ی این نسخه ی ندای وظیفه را نداشته اید به شما پیشنهاد میکنیم که دانلود این بازی را از دست ندهید. همچینن میتوانید نسخه های قبلی را نیز که در سایت موجود است به صورت کاملا رایگان دانلود کنید و از انجام آن لذت ببرید. هم اکنون میتوانید کال اف دیوتی ۳ را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

آیا قادر به دانلود نیستید؟

تعداد دیسـک : ۱

قیمت : فقط ۴۹۰۰ تومان

نصب آسان

بسته بندی اورجینال

buy-icon2

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

قیمت مجموعه بازی ندای وظیفه برای کامپیوتر : فقط ۳۷۹۰۰ تومان

تعداد دیسـک : ۱۵

شامل عناوین :

Call Of Duty 1 – 2 – 3 – Mode Warfare 1 – 2 – 3 – Black Ops 1 – 2 – World At War

بسته بندی اورجینال

buy-icon2

 

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 553 تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 15:09

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از 6 GB اضافه شد … |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید. پس اگر از علاقمندان به سری بازی های ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود از دست ندهید.

 

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PCشما می توانید بازی Call of Duty Ghosts را با دوبله فارسی + دفترچه راهنمای فارسی در چهار DVD9 ارجینال نقره ای با قیمت 15800 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 446 تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 15:03

e ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|روش تبدیل زبان بازی به انگلیسی افزوده شد|

 

counter cover دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam

 

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 409 تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 11:40

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود. بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

 

dvd دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

گیم پلی سری بازی های Devil May Cry در سبک Hack & Slash جای میگرد که در آن شما در قالب شخصیت اصلی با وارد کردن ضربات متوالی، سریع و عموماً با سلاح سرد به پیش روی در بازی می پردازید .در این عنوان جدید هم، همین روال گیم پلی با انجام اندک تغییرات گنجانده شده است که انتظار دیگری هم به غیر از آن وجود نداشت. تیم ساخت بازی تمام تلاش خود را انجام داده است که اصلی ترین ویژگی این سری بازی، یعنی سرعت بالای گیم پلی و مبارزات نفس گیر و بدون درنگ را در بازی جدید نیز پیاده کند که می‌توان گفت تا حدود زیادی در این زمینه موفق بوده‌اند و دانته جدید هم با همان طراوت و سرعت، دشمنان را از بین می‌برد. در دموی منتشر شده، سرعت مبارزات و عمکرد دانته تقریبا نزدیک به آن چه که در شماره سوم بازی دیده بودیم، است. کمبوها و امکان وارد کردن انواع و اقسام ضربه‌ها دیگر ویژگی ممتاز این سری بازی است که در شماره سوم به حد اعلا و پیچیده خود رسید که برای تسلط کافی و یادگیری این کمبوها شما می بایست زمان بسیار زیادی را صرف می‌کردید. اینبار نیز تیم سازنده سعی کرده‌است که امکان وارد کردن همان کمبوها را حتی بیشتر از نسخه‌های قبلی در بازی بگنجاند، به همین منظور شما مطابق عناوین قبلی با استفاده از سلاح‌های مختلف دانته و با ترکیب مختلف ضربات، می‌توانید کمبوهای جالب و متفاوتی را خلق کنید. حتی اینبار می‌توانید با استفاده از دو اسلحه‌ی جدید منحصر به فرد دانته یعنی Osiris و Arbiter که بازوهای شیطانی و فرشته‌ای دانته است،.به خلق ضربات ترکیبی منحصر به فردی بپردازید که قبلاً امکان آن وجود نداشت. این دو سلاح که شبیه دو داس بلند است و به ترتیب نماینده نیمه شیطانی و نیمه فرشته‌ای دانته است علاوه بر مبارزات، بر پلتفرمینگ بازی نیز تاثیر گذاشته‌اند و شاید بتوان گفت یکی از اصلی‌ترین ارکان متمایز کننده بازی جدید از عناوین قبلی هستند. در حالی که در عناوین قبلی شاهد آن چنان پلتفرمینگی نبودیم. اینبار Ninja Theory با استفاده از توانایی‌های این دو سلاح و قابلیت ویژه دانته تحت عنوان Angel Boost که دانته را در هوا به سرعت به جلو حرکت می دهد، پلتفرمینگ بازی را بسیار گسترده‌تر از قبل کرده است و تعداد زیادی موانع در بازی به مدد همین ویژگی‌های جدید دانته گنجانده شده‌است که برای عبور از آن‌ها می‌بایست از توانایی‌های جدید دانته استفاده کنید و در اکثر دموهای منتشر شده از بازی شاهد آن هستیم که در اثنای مبارزات برای دقایق نسبتاً طولانی باید در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید و از موانع مختلفی عبور نمایید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista/XP, Windows 7, Windows 8

Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHz or better, Intel Core2 Duo 2.4 Ghz or better

Memory: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 8 GB free hard drive space

Video Card: ATI Radeon HD 3850 or better, NVIDIA GeForce 8800GTS or better

DirectX: 9.0c or greater

Sound: Standard audio device

تصاویر محیط بازی :

 

DmC Devil may Cry S2 s دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 365 تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 11:33

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Devil May Cry 3: Special Edition از محبوبیت خاصی در میان طرفداران سبک Beat-'Em-Up برخوردار است، داستان بازی همچنان در مورد مبارزه با موجودات جهنمی است و شما در بازی دانته را هدایت می کنید. دانته یک جن گیر حرفه ای است که فنون رزمی را به خوبی بلد است و استاد استفاده از سلاح سرد و گرم می باشد. بازی در اتاق جن گیری دانته با یک دموی زیبا آغاز می شود و شما را بر روی صندلیتان میخکوب می کند . دانته یک برادر دو قلو دارد که شبیه به هم هستند برادر او نیز مانند خودش یک جن گیر است اما با افکاری پلید! دانته متوجه افکار پلید برادرش و همکاری او با شیطان می شود و تصمیم می گیرد که برادرش را منصرف کند اما او منصرف نمی شود و دانته تصمیم می گیرد که شیطان و برادرش شکست داده و جهان را نجات دهد. در بازی یک دختر با دانته همکاری کرده و شیطان را شکست می دهند. گرافیک بازی بسیار خوب و روان است و دموهای بازی در جذابیت بازی نقش بسیاری داشته اند.

ویژگی های بازی Devil May Cry 3: Special Edition:
- داستانی جذاب
- گرافیک فوق العاده
- نمایش دمو های زیبا در جریان بازی
- کنترل راحت کاراکتر بازی
- صدا و موسیقی متن زیبا
- و ...

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Devil May Cry 3: Special Edition از محبوبیت خاصی در میان طرفداران سبک Beat-'Em-Up برخوردار است، داستان بازی همچنان در مورد مبارزه با موجودات جهنمی است و شما در بازی دانته را هدایت می کنید. دانته یک جن گیر حرفه ای است که فنون رزمی را به خوبی بلد است و استاد استفاده از سلاح سرد و گرم می باشد. بازی در اتاق جن گیری دانته با یک دموی زیبا آغاز می شود و شما را بر روی صندلیتان میخکوب می کند . دانته یک برادر دو قلو دارد که شبیه به هم هستند برادر او نیز مانند خودش یک جن گیر است اما با افکاری پلید! دانته متوجه افکار پلید برادرش و همکاری او با شیطان می شود و تصمیم می گیرد که برادرش را منصرف کند اما او منصرف نمی شود و دانته تصمیم می گیرد که شیطان و برادرش شکست داده و جهان را نجات دهد. در بازی یک دختر با دانته همکاری کرده و شیطان را شکست می دهند. گرافیک بازی بسیار خوب و روان است و دموهای بازی در جذابیت بازی نقش بسیاری داشته اند.

ویژگی های بازی Devil May Cry 3: Special Edition:
- داستانی جذاب
- گرافیک فوق العاده
- نمایش دمو های زیبا در جریان بازی
- کنترل راحت کاراکتر بازی
- صدا و موسیقی متن زیبا
- و ...

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 343 تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 11:30

دانلود بازیGTA5.rar لذت ببرید

 

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 411 تاريخ : شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 11:29

 

 

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC

18 آوریل 2013
14,277 بازدید
 

Devil May Cry 4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰08/02/08
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG
حجم فایل: 7.44 GB

بازی Devil May Cry 4 در سال 2008 توسط کمپانی معروف Capcom برای PS3 و BOX360 و PC منتشر شد. قهرمان داستان اين بار نرو است. نرو از لحاظ تيپ و قيافه، مبارزه‌ها و اصل نسب شباهت زيادی به دانته دارد. اگر به خاطر حركات جديد و چند ضرب‌های ناآشنای نرو نبود، در طول بازی متوجه نمی شديد با كسي به جز دانته بازی مي كنيد. مدتی طول می كشد كه به چند ضرب‌ها و فن‌های جديد نرو آشنا بشويد. نرو از نظر مبارزه با سلاح‌های گرم و سرد از دانته كم نمي آورد. وقتي بازی را برای اولين بار آغاز مي كنيد، اولين چيزی كه توجهتان را جلب مي كند گرافيك بسيار بالای ميان پرده‌ها و كارگردانی خوب آنهاست. دويل مي كراي 4 از نظر بصري يكي از زيباترين بازي‌های سال 2008 است كه اين گرافيك به خوبی در همه لايه‌های بازی خودش را نشان مي دهد. هر چند وقت يك بار نرو و دانته يك صحنه اكشن نفس گير خلق مي كنند كه خستگي را از تن شما در مي آورد.

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

دکمه خرید

قیمت فقط 6۰۰۰ تومان

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

يكي از نقاط قوت بازی، طراحي بسيار خوب دشمن‌هاست. بازگشت دشمن‌های آشنايی از دويل می كرای 1، برای كسانی كه از ابتدا با دانته همراه بوده اند بسيار لذت بخش است. مبارزه با هر دشمن راه و روش خاصی دارد، مخصوصا اگر بخواهيد با درجات سختي بالا دويل 4 را تمام كنيد. چند ضرب‌ها بسيار متنوع هستند و به همين نسبت گرفتن امتيازهای S وSS مشكل‌تر. برای پر كردن خط چند ضرب و گرفتن امتياز بالاتر بايد بتوانيد كومبوهای متنوعی را پشت سر هم انجام بدهيد. در پايان هر مرحله با درنظر‌گرفتن تعداد چند ضرب‌ها، استفاده از آيتم‌ها، زمان و صدمه ديدن كمتر، يك امتياز كلی برای آن مرحله دريافت مي‌كنيد. هر چه امتياز بالاتر باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 392 تاريخ : جمعه 7 آذر 1393 ساعت: 20:09

دانلود بازی جنگ های صلیبی StrongHold: Crusader Extreme 2008

.

نام بازی : جنگ های صلیبی StrongHold: Crusadar Extreme 2008
درجه بندی سنی : ۱۳+
سازنده : FireFly Studio
سال انتشار : ۲۰۰۸
قابلیت آنلاین : دارد
ناشر : ۲k Games
ژانر : استراتژیک
زبان : English
پلتفورم : Pc

 

بازی جنگ های صلیبی در سال ۱۹۹۳ از شرکت ۲k Games منتشر شده است. اما این بازی نسخه جدید هست که با نام کروسیدور منتشر شده است. طراحان این بازی عبارت اند از دان داگلو و مارک بوچیگانی و دیوید بانت که این بازی فوق العاده و پر طرفدار به صورت استراتژیک طراحی کرده اند . در این بازی مثل دیگر بازی های استراتژی شما باید منابع خود را با استفاده از گارگران بدست بیاورید و در انبارهای خود ذخیره کنید سپس با استفاده از منابه جمع آوری شده به ساخت خانه بپردازید این خانه ها می توانند سرباز خانه اصطبل انبار های بیشتر اسلحه سازی مزرعه و بسیاری از خانه های دیگر باشند. شما با استفاده از سرباز خانه می توانید کمانداران و نیزه داران و بسیاری از سرباز های دیگر را بسازید و با ساتفاده از اسلحه سازی و زره سازی مقاومت و قدرت سربازان خود را بالا ببرید و با نیرویی که ساخته اید با استراتژی خودتان به جنگ دشمن بروید.

 

ویژگی های بازی :
- قابلیت بازی به صورت داستانی
- گرافیک بسیار بالا در زمان خود
- ساختن نقشه به سلیقه خود
- قابلیت بازی به صورت آنلاین
- بنا کردن دیوار به دور شهر
- ساختن خانه های مختلف
- ساختن برج برای دیدبانی
- دارای نژاد های مختلف
- ساختن سواره نظام
- ساختن پیاده نظام

 

 

SYSTEM REQUIREMENTS :
• OS : Windows XP/Vista/7
• Processor : Intel Pentium 3 @ 300 MHz Or Higher
• Memory : 128 Mb
• Hard Drive : 1 Gb free
• Video Memory : 64 Mb
• DirectX : 9.0c

 

بازی زیبای ” جنگ های صلیبی StrongHold: Crusader Extreme 2008 ” را هم اکنون می توانید از سایت آریا دانلود دریافت کنید ، امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 370 تاريخ : جمعه 7 آذر 1393 ساعت: 16:27

دانلود بازی Mortal Kombat 5 – بازی کم حجم مورتال کمبات 5 برای PC

 

دانلود بازی Mortal Kombat 5 بازی کم حجم مورتال کمبات 5 برای PC

 

دانلود بازی Mortal Kombat 5

دانلود بازی مورتال کمبات 5 کم حجم برای PC

 

بازی Mortal Kombat 5 مورتال کمبات عنوان بازی شناخته شده و محبوبی است که در سبک بازی های اکشن و مبارزه ای ، یکی از بهترین های تاریخ بازی های رایانه ای به حساب می آید . ما آخرین نسخه ی بازی Mortal Kombat را برای کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم . می دانیم که کمبات کار خود را از کنسول های قدیمی مانند میکرو و سگا شروع کرد و امروز با گرافیکی واقعی تر و بسیار حرفه ای تر از قبل ، وارد بازار می شود . اما نکته ی جالب بازی مورتال کمبات این است که کمبات سبک خود را رها نکرده و این یکی از ویژگی های برجسته ی این بازی زیباست .

بسیاری از ما در دوران کودکی خاطراتمان را با بازی Mortal Kombat شیرین کرده ایم و به یاد داریم که چطور بازی کمبات ، ساعت ها مارا در کلوپ های بازی محو خود می کرد . این بار هم در نسخه ی 5 بازی Mortal Kombat ، شخصیت های بازی می خواهند شما را سرگرم نمایند ، اما با این تفاوت که بازی از حالت 2 بعدی خارج شده و دیگر از آن صفحه ی تکرای و تاریک خبری نیست !

حالا شاهد یک بازی گرافیکی و جذاب هستید که حالت 3 بعدی دارد و میتواند با بازی های روز هم رده ی خود ، رقابت داشته باشد . یکی از ویژگی های این نسخه از بازی کمبات این است که می توانید با تقسیم صفحه کلید برای بازی با دو نفر یا با استفاده از دسته های بازی می توان بازی را به صورت مولتی پلیر دنبال کنید و از آن لذت ببرید . در آخر باید اضافه کنم که دانلود بازی Mortal Kombat 5 برای PC های معمولی نیز قابل اجراست . شما دوستان عزیز هم اکنون می توانید بازی Mortal Kombat 5 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید

 

وبلاگ عباس ...
ما را در سایت وبلاگ عباس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس درویشی pooyaie بازدید : 462 تاريخ : جمعه 7 آذر 1393 ساعت: 11:21